Informatii la: (+4) 0258-81.87.85

Acte necesare fiscalizare

Operatorul economic va completa:

            Cererea (click pentru download) de atribuire a nr. de ordine cf. HG479/2003 care va fi  insotita de urmatoarele documente:

  • copia facturii si a documentului de plata care atesta achizitionarea a.m.e.f.
  • copia procesului verbal de sigilare a memorie fiscale si a aparatului de marcat electronic fiscal
  • certificat de garantie si conformitate al a.m.e.f. sau contractul de service daca a.m.e.f. a iesit din garantie
  • avizul de distributie si utilizare a.m.e.f.
  • copia codului unic de inregistrare (CUI) cu inregistrare punctului de lucru declarata la Oficiul Registrului Comertului, respectiv Certificatul Constatator
  • declaratie privind sediile secundare inregistrata la organul fiscal competent (click pentru download)
  • copie dupa B.I. sau C.I administrator

Am atasat si formularele necesare pentru alte operatiuni in legatura cu a.m.e.f.

Dorim sa mai precizam ca datorita acestei reorganizari, durata de eliberare a nr. de ordine este de minim 5 zile, (dar din practica curenta  cam 1 saptamana)!