Informatii la: (+4) 0258-81.87.85

Asistenta case de marcat

Asistenta case de marcat

La achizitionarea unei case de marcat, asiguram gratuit clientilor nostri:

  • programarea casei de marcat, inclusiv lista initiala cu denumirea produselor sau a serviciilor livrate;
  • instruirea operatorilor;
  • fiscalizarea casei de marcat.

Va putem indruma gratuit catre alegerea modelului optim de casa de marcat daca ne contactati si ne precizati cateva date cum ar fi: tipul afacerii dvs.(magazin, restaurant, prestari servicii), marimea localului, etc.

Dupa ce ati ales si ati cumparat o casa de marcat, aceasta trebuie fiscalizata, programata conform legislatiei si specificului societatii, iar personalul dumneavoastra trebuie instruit sa o foloseasca, operatiuni de care Albasoft SRL se ocupa.

Fiscalizare inseamna procesul de trecere al unei case de marcat in regim de lucru fiscal, regim in care aparatul memoreaza toate sumele batute in memoria fiscala. Pentru a fiscaliza o casa de marcat trebuie parcurse urmatoarele etape:

  • Intocmirea dosarului necesar eliberarii seriei fiscale;
  • Depunerea acestuia la Directia Generala a Finantelor Publice a judetului in care societatea dvs. are punctul de lucru la care va folosi casa de marcat;
  • Obtinerea raspunsului (seria fiscala);
  • Programarea casei de marcat de catre unitatea de service, conform seriei fiscale, datelor firmei, specificului societatii si trecerea casei de marcat in regim fiscal.

Cererea (click pentru download) de atribuire a nr. de ordine cf. HG479/2003 care va fi  insotita de urmatoarele documente:

  • copia facturii si a documentului de plata care atesta achizitionarea a.m.e.f.
  • copia procesului verbal de sigilare a memorie fiscale si a aparatului de marcat electronic fiscal
  • certificat de garantie si conformitate al a.m.e.f. sau contractul de service daca a.m.e.f. a iesit din garantie
  • avizul de distributie si utilizare a.m.e.f.
  • copia codului unic de inregistrare (CUI) cu inregistrare punctului de lucru declarata la Oficiul Registrului Comertului, respectiv Certificatul Constatator
  • declaratie privind sediile secundare inregistrata la organul fiscal competent (click pentru download)
  • copie dupa B.I. sau C.I administrator

Atentie, termenul de obtinere al seriei fiscale de la D.G.F.P. este de 5-7 zile In acest interval, de la cumparare pana la fiscalizare, puteti sa folositi casa de marcat in regim de proba dar nu puteti emite bonuri fiscale.

La fiscalizare introducem, deasemenea gratuit, in memoria casei de marcat toate denumirile produselor si serviciilor pe care le veti folosi, indiferent de numarul acestora.

Programarea pe articole se face gratuit la fiscalizarea casei de marcat, adaugarile ulterioare de articole fiind gratuite pentru beneficiarii contractului de service si contra cost (manopera + deplasare) in cazul in care nu beneficiati de un contract de service. Firmelor care au un volum mare si variat de marfuri sau servicii (peste 200 de repere) le recomandam sa creeze o lista cu aceste denumiri, pe o discheta sau pe un cd, pentru scurtarea timpului necesar personalului nostru de service de introducere a denumirilor in memoria aparatului. (pentru tehnoredactare in format excel se plateste dupa cum urmeaza: 50 de articole=5 lei).

Garantia caselor de marcat este de 12 luni. Defectiunile vor fi remediate la sediile noastre sau ale colaboratorilor nostri, sau la sediul dvs. in cazul in care beneficiati de un contract de service.

Conectarea la calculator. Modelele Datecs MP55 si Datecs MP55B, dotate cu o interfata seriala, se pot conecta la calculator si pot functiona in regim de imprimanta fiscala. Ca si noutate casa de marcat DATECS DP50D se poate conecta la computer cu ajutorul unui cablu USB si a programului de legatura gratuit FPRINT. Modelele mentionate pot emite bonuri fiscale comandate din soft-ul dumneavoastra sau dintr-un soft cumparat de la noi prin intermediul programului gratuit de comunicatie Dat Print. Aceste modele de case de marcat precum si toate celelalte pot fi deasemenea conectate la calculator pt a putea fi introduse mai usor articolele pe care le comercializati, cu ajutorul programului Dat Plu sau Dat Plu seria A (dupa caz).

Contractul de service

Conform legii dupa expirarea perioadei de garantie operatorii economici sunt obligati sa incheie un contract de service cu unitatea acreditata pentru vanzare si service case de marcat DATECS. SC ALBASOFT ofera 2 modalitati de contract de service. Una pe baza de abonament lunar foarte avantajos la  4 EURO / luna, + TVA ,! Acest abonament lunar cuprinde interventii nelimitate in termen de maxim 24 de ore pentru asistenta tehnica, remedierea defectiunilor, aprovizionare cu consumabile, setari si memorari de articole, instruire personal nou sau orice alt tip de interventii la casa de marcat. Cealalta varianta este contractul de service contra cost pe baza caruia clientul plateste doar in momentul in care are nevoie de serviciile noastre.

Obligatii legislative

Mentionam cateva obligatii legislative mai importante ale agentilor economici referitoare la casele de marcat preluate din Hotarirea 479 din aprilie 2003 (click pentru download).

  • Toti agentii economici care efectueaza tranzactii cu persoane fizice sunt obligati sa posede case de marcat fiscale. Daca lucrati doar cu persoane juridice, puteti emite facturi si chitante catre acestia fara a fi nevoiti sa cumparati casa de marcat.
  • Nu aveti voie sa incepeti activitatea unui punct de lucru inainte de a avea fiscalizata casa de marcat.
  • In termen de 24 de ore de la fiscalizarea casei de marcat trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru, cu o Declaratie de Instalare eliberata de unitatea de service, pentru a vi se inregistra fiscalizarea.
  • Bonurile emise catre clienti trebuie sa contina descrierea exacta a produselor sau a serviciilor platite. Asadar aveti obligatia de a avea memorate in casa de marcat toate denumirile produselor si serviciilor pe care le comercializati.
  • Aveti obligatia de a efectua un raport zilnic de golire la sfarsitul fiecarei zile in care ati folosit casa de marcat (raport Z). Aveti obligatia de a avea afisat la vedere textul “Va rugam solicitati si pastrati bonul fiscal”.
  • Dupa expirarea perioadei de garantie sunteti obligat sa incheiati un contract de service cu unitatea acreditata vanzare si service case de marcat DATECS.
  • Dupa incetarea activitatii unui punct de lucru aveti obligatia de a preda la Administratia Financiara, impreuna cu un reprezentant al unitatii de service, memoria fiscala a casei de marcat.

Pentru mai multe informatii nu ezitati sa ne contactati.