Informatii la: (+4) 0258-81.87.85

De ce noi?

De ce sa alegi programele Albasoft?
 1. Asigura informatizarea completa a activitatii economice.

  • Albasoft reprezinta un pachet de programe ce permit informatizarea completa a activitatii economice a unei firme, indiferent de specificul ei (productie, comert, distributie de marfuri, prestari servicii), inclusiv serviciile de personal/salarizare.
  • Programul poate fi utilizat si de catre ONG-uri sau PFA-uri.
  • In ceea ce priveste factorul “utilitate”, clientii nostri sunt pe deplin multumiti: genereaza rapoartele obligatorii in contabilitate de la registru de casa, jurnale, raport de gestiune, liste de inventariere pana la bilant, declaratiile D112, D300, D394 etc., cat si o multitudine de liste utile serviciilor de marketing si managerilor. Listele pot fi exportate in format PDF sau Excel.

2. Flexibilitate si portabilitate

  • Programele Albasoft pot fi utilizate atat integrat cat si modular: contabilitate, evidenta primara, salarii;
  • Un pachet de programe poate fi utilizat pentru un numar nelimitat de firme (util cabinetelor de contabilitate), fara costuri suplimentare;
  • Permite exportul-importul bazei de date, pe un nivel de acces privilegiat (diector, director economic); aceasta functie este utila pentru tranferul datelor pe un alt calculator;
  • Permite exportul-importul datelor prelucrate intr-o anumita perioada; aceasta functie este utila pentru transferul datelor intre sediul firmei si punctele de lucru secundare.

3. Siguranta si confidentialitate

  • Programul efectueaza automat o copie zilnica de siguranta a bazei de date, atat pe calculatorul central, cat si pe un alt calculator aflat in retea cu acesta (gratie si acestei optiuni, in 10 ani de activitate  nu am avut niciun caz de pierdere a datelor, desi la clienti au existat diverse evenimente – incendiu, virusare, hard-disk defect);
  • Logarea in program se face pe nivele de acces (casier, gestionar, contabil, contabil-sef, manager); in functie de aceasta, operatorul are acces restrictionat la date;
  • Jurnalul de evenimente (event logs) contine numele operatorului, data si ora efectuarii operatiunilor; este util pentru a constata cine si cand a efectuat o operatiune (adaugare, modficare, stergere etc);

4. Ergonomie

  • Chiar daca toate programele de contabilitate se mandresc cu aceasta functie, feedback‑ul de la clienti arata ca interfata programului este intuitiva, astfel incat este nevoie de foarte putin training ulterior/consultanta de operare. Operatiunile de sfarsit de luna sunt extrem de simple si pot fi reluate de cate ori este nevoie, iar inchiderea de an nu este cu nimic mai speciala decat o inchidere obisnuita de luna. Nu exista operatiuni de arhivare a datelor, astfel incat accesul pentru listare sau vizualizare sa fie blocat sau greoi. Exista o operatiune de blocare a lunilor contabile pentru operatiuni de adaugare/modificare/stergere,  foarte utila,  pentru a nu altera din greseala pe lunile anterioare blocarii, datele.

5. Lucru in retea

  • Programul permite lucru in retea pe un numar nelimitat de statii (limitat doar de resursele hardware), la costuri per statie foarte mici.

6. Suport tehnic de calitate de catre echipa Albasoft;

  • Raspunde cu promptitudine la cererile de consultanta si service;
  • Asigura in timp util actualizarea programelor la modificarile legislative;
  • Executa modificari pentru nevoile personalizate ale clientilor;
  • Pe baza feedback-ului primit de la clienti, imbunatatim constant programele;
  • Consideram ca relatia cu clientii este foarte buna; dovada in acest sens: nu am pierdut nici un client de software pe baza serviciilor oferite de noi;

7. Raport pret/performanta foarte bun

Avem doua modalitati de licentiere:

  • Achizitie licenta, da dreptul de utilizare a programului pe un calculator pe durata nedeterminata;
  • Inchiriere program, prin abonament anual.