Produsul principal al Albasoft va ofera un program de gestiune si contabilitate, si salarii.
Programul are 2 module:
Fiecare modul poate fi achizitionat si folosit independent sau impreuna cu celelalte.
Modul Gestiune si contabilitate
Contabilitate
-
- permite culegerea notelor contabile (altele decat cele generate automat de modulele Evidenta primara si Salarii);
- inchide automat conturile de venituri, cheltuieli si TVA;
- elaboreaza balanta de verificare, bilantul;
- liste: note contabile, balanta (cu 3/4/5 egalitati), registru jurnal, bilant (F10, F20, F30, F40), cartea mare.
- permite exportul in format PDF, Word, Excel, JPG, XML al balantei si al tuturor listelor specifice
Evidenta primara:
Are 5 submodule:
- permite culegerea facturilor si avizelor de expeditie de la furnizori interni sau externi, facturi cu taxare inversa (credit conturi 401, 404, 408);
- asigura incarcarea gestiunilor cu produsele receptionate (materii prime si materiale, marfuri en-gros sau en-detail etc.);
- asigura listarea notelor de receptie in format tipizat si exportul in format PDF, Word, Excel, JPG, XML;
- asigura liste specifice de genul: jurnale de documente, sinteze (volum de produse receptionate) precum si diverse situatii legate de facturile neachitate (sold, scadentar, grad achitare);
- permite efectuarea de comenzi catre furnizori;
- permite transmiterea la casa de marcat a nomenclatorului de coduri de bare (case de marcat Datecs);
- permite importul de note de receptie din alte aplicatii;
- permite exportul in format PDF, Word, Excel, JPG, XML al NIR-urilor si al tuturor listelor specifice;
- efactura furnizori descarca facturile primite pe serverul ANAF, listeaza facturile in format PDF, realizeaza importul in Albasoft, genereaza liste facturi descarcate, nedescarcate, lipsa, compara facturile descarcate cu cele existente in Albasoft.
- permite culegerea facturilor, avizelor de expeditie, facturilor proforme catre clienti (debit conturi 411, 418);
- permite culegerea de bonuri care pot fi transmise la casele de marcat;
- asigura descarcarea automata a gestiunilor de marfuri sau produse finite;
- asigura listarea facturilor si avizelor in format personalizat;
- asigura liste specifice de genul: jurnale de documente, sinteze (volum de produse sau servicii vandute), precum si diverse situatii legate de facturile neincasate (sold, scadentar, grad achitare);
- permite exportul in format PDF, Word, Excel, JPG, XML al facturilor, avizelor, proformelor si al oricaror liste specifice;
- genereaza facturi si avize noi pe baza celor emise la o data anterioara;
- genereaza facturi la pachet;
- genereaza avize in baza comenzilor primite in format XML;
- genereaza XML-uri pentru platforme;
- permite import facturi din alte aplicatii;
- permite generarea xml-ului pentru e-factura si urmarire facturi transmise: verifica stare, descarca facturi transmise, listeaza mesaj recipisa, indecsi, facturi netransmise, facturi lipsa;
- permite import e-factura de pe serverul ANAF.
- permite culegerea bonurilor de consum, bonurilor de tranfer, avizelor de expeditie catre alte gestiuni ale firmei, bonurilor de dare in folosinta, notelor de predare in magazia de produse finite;
- permite elaborarea rapoartelor de productie pe baza retetarelor sau “la liber”;
- permite gestionarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar in folosinta;
- asigura listarea documentelor in format tipizat si exportul in format PDF, Word, Excel, JPG, XML;
- asigura liste specifice, de genul: fisa de magazie, balanta, liste de inventariere, jurnale, sinteze si exportul in format PDF, Word, Excel, JPG, XML;
- permite culegerea/emiterea documetelor de plata/incasare la casa/banca in lei sau valuta;
- permite culegerea proceselor verbale de compensare si a altor documente de decontari interne;
- permite urmarirea avansurilor spre decontare;
- asigura listarea documentelor in format tipizat si exportul in format PDF, Word, Excel, JPG, XML;
- asigura liste specifice de genul: registru de casa, jurnal de banca etc.; pentru PFA, asigura listarea registrului de incasari-plati si exportul in format PDF, Word, Excel, JPG, XML;
- permite generarea si transmiterea in modulul de contabilitate a notelor contabile din evidenta primara, inclusiv notele de diferente de curs valutar prin care se regularizeaza soldul conturilor in valuta la cursul lunar de regularizare;
- reface si memoreaza stocurile de sfarsit de luna ale gestiunilor;
- reface si memoreaza soldul de sfarsit de luna la conturile de trezorerie (531,512);
- liste: jurnale de cumparari, vanzari, decontul de TVA, declaratiile 390, 392, 394, fise de cont analitice, balante analitice;
- liste analitice sau centralizatoare pe conturi de gestiuni si pe centre de profit;
- liste si grafice utile serviciilor de marketing si management (volum livrari, livrari-incasari/agenti comerciali, livrari-incasari/delegati, livrari-incasari/clienti);
- genereaza declaratia D406 SAF-T care se transmite deja de catre contribuabilii mari si mijlocii (D406 si Assets);
- este pregatita si se mai lucreaza pentru generarea si transmiterea D406 de catre ceilalti contribuabili incepand cu data de 01.01.2025;
- permite exportul in format PDF, Word, Excel, JPG, XML al tuturor listelor specifice;
Modul Salarii
- permite culegerea datelor de personal, foilor de prezenta, a concediilor medicale, generarea automata a statului de plata sau modificarea acestuia;
- permite incadrari multiple ale aceluiasi angajat, fiecare incadrare poate fi cu statut specific din punct de vedere al contributiilor catre bugetele de stat, deducere personala, impozit (de exemplu: consiliu de administratie, cenzori);
- personalul angajat poate fi grupat pe Sectii, Locuri de plata, Departamente, Centre de profit, toate situatiile putand fi scoase pe aceste grupe, inclusiv notele contabile;
- permite generarea si transmiterea in modulul de contabilitate a notelor contabile specifice;
- liste: stat de plata, centralizatoare, situatie angajat, rapoarte dinamice, fluturasi, declaratia 112, declaratia 205, liste specifice catre banci pentru viramentul salariilor pe card;
- genereaza lista cu necesarul de bonuri de masa si aloca automat serie, plaja de numere pentru fiecare angajat;
- genereaza foaie de prezenta;
- evidenta ratelor pentru garantii materiale, CAR, rate magazin, rate credit;
- acest modul se prezinta ca un program distinct, cu propria sa forma de licentiere si actualizare.
Preturi
Programele Albasoft se vând exclusiv prin închiriere anuală pe baza unui abonament.
Pe durata abonamentului, toate actualizările sunt incluse gratuit. Daca vor aparea modificarii legislative de structură, care implică reproiectarea sau modificarea a peste 50% din componentele programului Albasoft va face obiectul unui alt contract economic.
Va oferim doua posibilitati de a beneficia de programele Albasoft: achizitionarea licentei de program sau inchirierea, prin abonament anual.
In cazul achizitionarii licentei de program, actualizarile sunt gratuite in primele 12 luni de la achizitie, dupa care se platesc sau sunt integrate intr-un contract de service.
In cazul inchirierii, actualizarile sunt gratuite pe durata abonamentului.
Nota: programul este gratuit pana la data de 31 decembrie a anului curent. Actualizarile sunt gratuite in aceasta perioada.
Preturi – un singur calculator
Pachet complet | Modul Gestiune si Contabilitate | Modul Salarii | |
Abonament anual | 120 € | 90 € | 60 € |
Download | DESCARCA | DESCARCA | DESCARCA |
Preturile afisate nu contin TVA.
Preturi – retea – cost suplimentar per statie de lucru
Pachet complet | Modul Gestiune si Contabilitate | Modul Salarii | |
Abonament anual | 90 € | 90 € | 60 € |
Preturile afisate nu contin TVA.