Ce trebuie sa contina Dosarul pentru fiscalizarea caselor de marcat

Ce trebuie sa contina Dosarul pentru fiscalizarea caselor de marcat

Ce trebuie sa contina Dosarul pentru fiscalizarea caselor de marcat

In baza HG nr. 520/ 2013 privind reorganizarea si functionarea ANAF judetul Alba este arondat Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Brasov. Datorita acestui fapt s-a modificat si modul de fiscalizare al caselor de marcat.

Operatorul economic va completa:

            Cererea (click pentru download) de atribuire a nr. de ordine cf. HG479/2003 care va fi  insotita de urmatoarele documente:

  • copia facturii si a documentului de plata care atesta achizitionarea a.m.e.f.
  • copia procesului verbal de sigilare a memorie fiscale si a aparatului de marcat electronic fiscal
  • certificat de garantie si conformitate al a.m.e.f. sau contractul de service daca a.m.e.f. a iesit din garantie
  • avizul de distributie si utilizare a.m.e.f.
  • copia codului unic de inregistrare (CUI) cu inregistrare punctului de lucru declarata la Oficiul Registrului Comertului, respectiv Certificatul Constatator
  • declaratie privind sediile secundare inregistrata la organul fiscal competent (click pentru download)
  • copie dupa B.I. sau C.I administrator

Am atasat si formularele necesare pentru alte operatiuni in legatura cu a.m.e.f.

Dorim sa mai precizam ca datorita acestei reorganizari, durata de eliberare a nr. de ordine este de minim 5 zile, (dar din practica curenta  cam 1 saptamana)!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *